Wednesday, January 28, 2009

N3 KEJUTAN BAGAI........

TERKEZUTTTTT
ziela & Plum ( buat kejutan konon )
Semalam masa aku tengah seronok melayan ulangan Citer Raja Lawak kat Astro
tetiba abang chaq a.k.a bapak bagi tahu ader kawan aku datang... aku pun kuar umah skali mcm biasa x ader orang lain melainkan MR kuma and MISS kumi yang slalu cari aku kat umah.....tetiba plak ader manusia nak buat kejutan konon.... pegiiii dah.... hahahahahha...kijer gler buat decision nak datang kuantan from KL t'hari nasib ader tiket fligh pukul 4.30pm untuk datang kauntan..
Dari kiri MISS Kumi ( nurul ) , MR Kuma ( Hezrik ) , Mekya and Plum ( geng bas sekolah )

aper lagi aku pun masuk umah tukar seluar untuk join dia orang pegi melepak.. before that sempat lagi dia orang lepak kat umah aku untuk makan satay yang abang aku tengah bakar kat luar umah...
air minum kat kedai ( malas aku nak bancuh air bagai )...
Skali mr kuma bagi cadangan untuk pegi buat album karaoke kat sinaran.
pergi sinaran pekerja dia cakap kalau nak bilik booking kena pg tempat baru buka...
aper lagi pantas gerak pegi sana... bilik ok gak RM35/hour...
aper lagi bantai 3 jam ler...
( Mr kuma bayar )

ziela , Kelat & Plum

jangan ingat kiter orang b4 jer koke ..
sempat lagi jemput penyanyi jemputan
MR Kelat And MR Epul ( mr kuma punya anak buah ).
sowy gambar Epul x der coz sibuk gayut ngan awekssssssss

X sabar tunggu malam nie coz MR Nani nak datang....... jangan luper blanja kat crocadile ROCK


No comments:

Post a Comment