Thursday, January 22, 2009

AGAIN......

Pening aku dbuatnyer oleh mr Nani nie.... hari selasa 2 aku dapat 10 misscall dari mamat nie... tapi aku x angkat coz tertido hangin x ingat dia kat aku... bila aku t'bangun tido pukul 11.30 mlm aku text ler dia.......

aku " sowy bos x angkat tepon coz... t'tido la.... nape? "
reply by mr Nani " i otw datang kuantan... lg 30 minit sampai.... jumpa kat taman kerang "

Aku dah agak mesti ader kejutan nyer dari dia.... aku pun aper lg gegas ler bangun mandi and siap nak pg jupa dia... bukan aper dia nie kalau cakap mulut lepas buat aku sakit hati jer karang..
aku pun aper lg call ler Mr kuma and Miss Kumi dia pun dah otw nak pg kat sana cargas ziela...

mr Nani ( hint kasut dulu muka next time )

minum Alicafe 2 ( bagi tenaga )
aper kaitan Alicafe ngan Mr Nani... mcm x biasa kan aku penah citer kat N3 yang dulu dia nie buat kuantan - KL macam Shah Alam - Damansara jer... dtg just lepak and balik smula... kita orang lepak kat taman kerang sampai pukul 3 pg aku ngantuk x boleh dgambarkan lagi... after that Mr Nani going back 2 KL.... ( Giler ini mamat )...

No comments:

Post a Comment