Wednesday, January 21, 2009

PERGI SEKOLAH LAGIIIIII

Macam biasa kerja aku setiap awal tahun melawat semua sekolah menengah sekitar kuantan untuk distribute kelender 2009 daripada kolej and bagi info kat kaunselor pasal intake 2 Mac 2009 ( kena archive target beb nak pergi UK ). Tapi tahun nie best sikit aku pegi ngan miss Lin yang first time kena follow aku pg and blajar cara buat PR ngan caunselor sekolah ( macam aku teror sangat... 2x5 jer..) chooop arahan manager and permintaan dia..... hampir 12 sekolah aku ngan dia pegi arinie... naik kebas kaki aku....... naik tangga,turun tangga ( x kurus jgk pun ) nak cari bilik caunselor... padahal dah penah pegi tapi mcm biasa aku nie ader sindrome cepat ingat luper....

Gaya seorang Penjual Produk ( cun gler :p )

insyaalah roadtour berkenaan akan dsambung lagi esok..... ( mak penat sehhhhhhhhh )

P/s :- balik dari pg sekolah nie aku sempat lagi derma darah... next N3 aku citer k....( baru sattle derma penat )

No comments:

Post a Comment