Tuesday, January 20, 2009

my little prince's & princess

N3 kali nie nak citer perkara yang berkaitan kat atas ( Penuh perasaan aku akn coretkan )



ADAM a.k.a ABANG ( 4 Februari 2001 )

nie la mamat yang slalu bikin kepala aku pening setiap masa ( tension mama abang ). tapi kalau x ader dia bosan gak aku..... insan pertama yang muncul dalan life aku , mak and abah ( cucu sulong ) dan panggil aku ngan panggilan MAMA ( cute jer bunyi )... yang bestnyer last nite aku tolong dia sattlekan homework BI dia... katanya
Abang :- Mama boleh tolong abang buat homework x? susah la mama abang x pandai...
aku :- Orait... pg ambik mama ajar abang buat...
( Dengan penuh kusyuk aku berusaha menyetelkan kerja sekolah dia... akhirnya siap ler kerja budak darjah 2 ler kot... hahahaha )
Abang :- Huyoo terorrrr nyer mama... Dulu mama sekolah kat Mana?
Aku :- Sekolah Sama ngan abang ler ( SK Bukit Sekilau )
Abang :- Mama sekolah Sampai darjah berapa?
( Motif utama pertanyaan untuk menyatakan yang betapa terornyer aku nie boleh ajar dia Bahasa inggeris )
Gelak bagai nak mampus aku dsebabkan soalan itu.. hahhahaha ( konon akulah idolanya )...
Mama always Love ABANG....


ARIF a.k.a ADIK a.k.a MAT AYIPPP ( 4 Julai 2001 ) - yang kiri -

next kisah adik plak.... dia mamat paling kuat menangis and sangat degil..... idolanya harusla bapak dia..... kalau ngan umi dia haram.... bagi dia kalau umi x ader pun xper.... sekolah sama tempat ngan abang.... sangat teror kalau dalam perihal duit bakal menjadi pisau cukur akauntan berjaya....
Hidup ADIK......

DHIYA a.k.a KAKAK a.k.a THIYA


Nie plak the only 1 litte girl yang ader dalam family aku ( cucu kesayangan tokwan ).. minah nie plak ader binatang yang slalu menjadi kegemaran dan idolanya dog oppssss. tiap kali nak pakai baju mesti binatang kegemaranya harus ader gambar kat semua baju dia.... coz dulu slalu nak takutkan dia tapi now dah jadi binatang kegemaran la plak... maka dia slalu ler kena kencing ngan ibu dia a.k.a kak long...

Dhiya :- Bu thiya nak pakai taju yang ader dog..... thiya x nak baju nie...

ibu :- baju kakak ader dog ler dia menyorok (sembunyi ) blakang flower 2.. ( kena tipu jer la kaku minah )

Thiya :- Oteeeeeeeerrrr (ok)

Ader sorang lagi tapi gambar dia x ader la plak aku nak publish

ADIF a.k.a EN MAT



No comments:

Post a Comment