Monday, February 2, 2009

N3 JALAN KE KLLLLLLL

Pagi 31/1/2009 aku dapat 1 msj from MR kuma ( cik zila siap kiter nak gerak KL dalam 12pm ).
Memang smalam MR Nani ader cakap pasal nak naik KL coz sunday ader weeding abang dia.
aku pun bangun ngan pantas and siap untuk gerak naik KL ( kumpul kat umah MISS Kumi )
Pic otw ke KL... Aku core pilot MR Nani
Laju gler mamat nie bawak maklum ler driffter
yang nampak side mirrow 2 ketar MR Kuma

nie gambar kita orang lepas balik dari kenduri umah nani...
sedap giler lauk daging masak pedas kat umah kenduri 2... siap suruh MR Nani Tapau tapi malang x ader stok dah.....

N3 gambar umah MR Nani kat Bandar Sunway.... teruja aku pg umah dia. ( model MISS Kumi )

Bilik air macam kat Hotel

Dapur... bersih gler kalah umah anak DARA

flat screen kat dalam bilik... tgk DVD best gler macam dalam panggung wayang....

nie kat Ruang Tamu..... ader plak almari untuk koleksi HELMET


aperpun aku bangga dengan MR Nani walaupun still young tapi life dia dah perfect kecuali future wife blum jumpa..... kiter orang gerak balik kuantan pukul 2am pagi tadi and sampai kuantan 5am... balik kuantan MR nani x bawak kater merah tapi dia bawak CALDINA putih dia.... hakikatnya aku yang drive untuk dia..dia terbungkang tidoooooo
( dapat jugak aku bawak salah satu keter idaman aku )

nanti aku kenalkan siapa Mr Nani yang sebenarnya.... tungguuuuuuu







1 comment: