Monday, February 9, 2009

KESIANNNNN

N3 kali nie aku nak story pasal Mr Nani (blog aku tapi citer pasal orang lain peduli hapa aku) bukan aper dia nie best friend aku.... hari sabtu baru nie dia balik umah dia kat KL coz ader kerja sikit..... kononnya rajin terlebih ler nak memcuci tandas kat umah dia..... maklumla dia kan pembersih.. malang tak berbau dia jatuh coz lincin and kaki dia terkena sliding door toilet ( maap kalau ejaan salah ) maka celah jari kakinya terkoyak dan menyebabkan nampak tulang... aku x sanggup nak tgk coz memang sakit.... tapi dia penakut... klinik pun x nak pg....

nie ler toilet umah dia ( model miss nurul )

inilah hasil balutan yang di buat cdiri..... gambar dia buka untuk tunjuk luka aku x sanggup nak ambil... ngeri siotttttt...... pg klinik ya sayang nanti luka dia merebak abis kaki kau kena potong.... hahahahhaha .... i love u la Mr Nani....

No comments:

Post a Comment