Tuesday, February 10, 2009

N3 BOSANNNNNN

Smalam aku menerima panggilan telefon dalam pukul 11.30 pm daripada MR Kuma untuk ajak aku lepak kat MCd tc ngan MISS Kumi , MR Nani and Miss Naha ( ahli baru dalam club )..... aku pun terus siap and kuar umah dalam 11.50pm and aku sampai Tc dalam pukul 12.05am.... tapi nie aku tension luper plak nak snap pic masa tengah makan.... Mak lupa Nyah..... Tengah aku leka menikmati makanan and melakukan "sesuatu" tetiba ada plak mahkluk Allah yang aku kenal lepak kat MCd tc gak.... tapi aku dengan selamber tegur mahkluk Allah 2 and buat bodo jer... Biasa ler aku x suka hiporkrit..... BE MY SELF..... dah ler aku x ader idea nak create dah nie.... BYEEEEEEEEEE

Gambar sekadar hiasan
Selamat menatap muka aku yang berjerawat cute


No comments:

Post a Comment