Thursday, August 20, 2009

inikah namanya cinta.....

sume orang dah maklum yang aku dah x der aper2 relationship ngan pokya lagi....
kita orang dah brake dari bulan januari 2009 lagi....
sehingga lah pada bulan mac 2009 aku kembali menjalinkan relationship ngan seseorang...
nak kater aku nie senang jatuh cinta x juga..
tapi mamat nie start ngejas aku dari masa aku ngan pokya lagi..
tapi masa 2 kiter orang just friend jer...
tapi now dia la yang bertahta di hati aku... ewahhh ( abang rem ngan CD jangan muntah )
Family aku pun dah sedar kewujuddan dia dalam hidup aku...
aku jadi makin baik.. hahahahahah
tapi x salahkan kiter berubah kearah kebaikkan dsebabkan seseorang..
inikah di namakan cinta...
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;

oppss nie aku
skrool lagi
;;
;;
;;
;;
;;
;;
;;

tadaaaa


nota jari :- hansem x penting... yang penting baik... hhahhahahahaahah

1 comment: