Tuesday, August 25, 2009

cerita puasa

day 3 puasa

smalam aku rasa penat sangat puasa.. letih yang teramat. aku bukan ketegori lapar tapi dahaga yang amat... kiranya masuk jer waktu berbuka aku belasah minum 3 gelas air kelapa sampai mengah perut aku.. makan dah jatuh nombor 2.... yang paling best aku janji nak kuar lepak minum2 ngan cik kumi kat Cs around pukul 10pm tapi aper nak buat pukul 9pm aku dan terbabas tidor... janji tinggal janji la. berapa banyak misscall masuk sampai BF aku tepon pun aku x angkat... boleh dikatakan tido mampus... tapi hari ini aku janji lagi nak kuar lepak ngan miss kumi... insyaalah hari ini jadi kot....

buat masa nie mamat nie x tinggal lagi puasa (macam mana nak tinggal sehari berpuasa bernayar kot)

2 sahabat yang hari2 nak kose (puasa)

No comments:

Post a Comment