Wednesday, March 4, 2009

TENSION PUNYA PASAL

Smalam dengan penuh semangat aku ngan Miss Lin berusaha menyiapkan asignment yang orang hire mintak tolong untuk kiter orang buat... bukan pandai sangat pun tapi boleh ler.... study mengalahkan macam aku plak yang blajar..... tengah sibuk buat sakali Miss Lin bagi tahu dia dah buat sampai 5 page sakali x boleh save coz word dia ader virus... jadi hangin gler ler dia coz nak kena taip balik and nak fikir buat ayat ( english lagi 2 )....... jadi untuk menghilangkan tension dia ajak aku makan kat secret reciepe... aku pun teman jer ler...

Pic Otw nak Pegi

Pic dah Kenyang Makan

Nak tahu aper aku makan ....macam biasa makanan wajib aku kalau makan kat secret receipe
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
aku makan nie ngan cold water jer... seimbang kan balik x kan nak minum ngan air manis lagi...

Menu Miss Lin
1. Kids Fish and Chip
2. Ice Cholate
3. Brownies ( syer ngan aku )
Cost For Lunch
RM 43.00

No comments:

Post a Comment