Wednesday, March 4, 2009

AKU DAH KEMBALI

I'm back.. mood ader ok sikit.. malas nak fikir masalah........

N3 kali nie story masa aku kuar jalan2 ngan anak2 saudara aku last week... aku bawak dia diarong kuar makan kat Rasa Ayam Mas Megamall... ramai gler manusia time 2 terpaksa tunggu giliran untuk berdiri duduk... kak long aku pun ader gak....

makan kat tempat lain PIC kat patung MC'D ( tolong promote )

Ariff a.k.a Adik x sabar tunggu makanan

Adam a.k.a Abang x rugi blanja dia makan.... comfirm abih

Dhya a.k.a Kakak sibuk dengan air...

Inilah wajah-wajah pengubat lara aku walaupun kadang2 memeningkan kepala
Agenda seterusnya lepas makan pg cari selipar untuk anak bujang aku nie lah.... cari2 punya cari dari megamall - kuantan plaza dan akhirnya penemuan aper yang dcari adalah di kuantan parade... buakan aper payah gler nak cari jumpa yang berkenan tapi x match untuk kedua-duanya.... maklum ler dia orang berdua mana boleh beli benda yang x sama jelous gt2.. sume benda mesti sama.... jangan esok nak awek yang sama sudah... lebih2 kuarang x per...
THIS WEEK DIA ORANG EXAM.... GOOD LUCK SAYANG... INGAT 5'A AYAH REMY NAK BAGI DUIT HAHAHAHAHAH... NANTI MAMA TOLONG TUNTUT... SYER OK

No comments:

Post a Comment