Tuesday, April 26, 2011

KEMBALI MENULIS

Aduhhh dah lama rasanya aku x berblog.. bukan apa mood nak menulis 2 x mari... lgpun aku bukan blogger tegar mcm sesetengah ofismate aku nie.. dengan berblog jer boleh menjana pendapatan... aku nie blogger tempias jer.. sekadar menulis apa yang nak ditulis....

aku just nak kongsi sedikit cerita yang menggembirakan aku... apa lagi kalau bukan citer pasal anak bujang kesayangan aku a.k.a hero malaya a.k.a pengarang jantung hati aku.... semenjak dan menjangkau usia 10 tahun nie banyak perubahan perangai yang dah berlaku ( kearah positif )... mungkin dengan usia 10 tahun beliau sudah makin matang dalam pemikiran....

1. bab2 nak mengamuk x tentu hala memang dah xder langsung ( good boy )
2. makin rajin ke sekolah tanpa dipaksa ( mungkin ader awek kot )
3. sentiasa nak smart ( hero malaya katakan )
4. giler main FUTSAL
5. makin pandai menghargai orang yang lebih tua terutama TOKWAN ,OPAH & MAMA


sentiasa di hatiku

susah senang dia tetap bersama aku hingga hayat dikandung badan ... insyaalah

love u sayang

mama doakan semoga abang cepat sembuh dari demam. dah 2 hari x pegi sekolah..

No comments:

Post a Comment