Tuesday, January 12, 2010

aVaTaR 3D

setelah gagal untuk menonton aVaTaR 3D pada khamis lepas bersama linlalin akhirnya semalam kami dapat melunaskan impian menonton aVaTar 3D bersama... ini merupakan kali ke2 aku menonton aVaTar coz first time aku tgk yang biasa jer dan aku sangat teruja dengan keindahan hutan cerita berkenaan.. pada aku tgk 3D agak memeningkan kepala coz bila pkai spek 3D berkenaan.. punyer ler kg maklumla first time kot tgk 3D... aku ngan lin ingat boleh bawak balik spek matanyer untuk buat collection upernya kena pulang balik pas abis tengok.. hahahahah

apa pun pada aku citernya superb... agaknya lagi best kot kalau tengok citer cartoon...

macam ninja turtle plak aku rasa


# maap kualiti pic sangat merosot ( pakai cemera cap ayam kot x mampu lagi nak ber DSLR )

No comments:

Post a Comment