Monday, July 6, 2009

SUKAN TIMEEEEEEEE

dari kiri.. lin,tuan punyer blog, kak zie and kak nurinn ( betul ker )
Team Galah Panjang kolej Shahputra ( no 2 jerrr )

tarikh :- 4 julai 2009
jam :- 5 ptg
tempat kejadian :- padang Sek Men Tengku Panglima Perang Kuantan
Team :- Shahputra VS Mara

hahahahahaa... disebabkan aku punyer hal team aku kalah main galah panjang... padan muka saper suruh aku main lagi....... aku memang bab2 sukan memang hacurrrrr... kalau suruh buat menda lain aku terooooorrrr huhuhuhu... tapi xper semangat kesukanan 2 yang penting...... tahun depan cuba lagi... 2 pun kalau team shahputra masih nak guna khidmat aku..... Aper yang penting "KERJASAMA".......

Tapi team shahputra menang BESAR dalam karnival sukan yang berlangsung selama 2 hari.... start 4 Julai 2009 - 5 Julai 2009...
TAHNIAH KAWAN22222222..............





No comments:

Post a Comment