Monday, June 1, 2009

DIA DAH BALIK

happy sangat smalam soulmate aku dah balik dari Perak(sepupu dia khawin).... sampai jer dari perak terus ambik aku kat umah kuar untuk diner...... rindu katanya nak jupa aku hahahahahah....
aku rindu gak nak juper dia..... 3 hari x juper 2......

Pagi tadi dia tepon nak ajak breakfast sama... siap teman aku isi minyak keta lagi and follow aku sampai ofis.... park keta aku and aku naik keta dia pegi breakfast.... hari ini siap pakai baju samer colour.... purple lagi.... lawak plak aku rasa hahahahaahah... sehati sejiwa ler konon....

tapi aku sangat happy semenjak kehadiran dia dalam life aku... banyak juga perubahan berlaku dalam hidup aku sampai mak and kak long aku pun perasaan (tabiat kuar melepak ngan member dah x ader ).... time aku banyak di isi dengan dia jer.....

LOVE U DARLING.... (sila jangan muntah)

1 comment:

  1. disamping mengharap...apa yang perlu kita lakukan adalah tranformasi iaitu kesilapan masa lalu dijadikan sempadan sekarang....banyakkan doa selepas solat dan cermin akan kekurangan diri kita...insyaallah pasti akan ada kesudahannya.

    ReplyDelete